23 April 2011

sarkastik lebih afdal.


trimas. aku tengah marah.
marah yang amat sangat. 
sampai anytime je mulut aku boleh meriah dengan carutan.
jangan sampai mulut aku mula keluar ayat pertama.
jari aku laju je nk hamburkan ayat2 berbau sarkastik.makian.carutan.
segala ayat2 yang kompem dpt beratkan bahu kiri aku.
tp aku mampu lagi berfikir waras
aku dah backspace lebih dr 50x. 

sila paham. 
period aku belum datang. 
dan marah aku membuak-buak
stress aku dah tahap overload
level darah aku dah hampir level darah tinggi.
terima kasih. aku masih belum mahu mati muda. 

ayat aku tegas. jangan cari pasal kalau aku dah marah
warning dah pun dilabel di laman fesbuk
prinsip aku. sila hormat
3x pertama buat apa yang aku x gemar. 
aku senyum. tahan sabar.
lebih dari level audition. 
hilang hormat aku.
semua ni bukan pada individu tertentu
tapi pada semua yang kenal aku.
terima kasih dan maaf
ini memang perangai aku. 


" kalau dah darah bugis. sabar macam mana pun. x boleh nak tahan."

No comments:

Post a Comment