15 January 2011

update update

selamat malam, selamat pagi, selamat siang. aku bagi ucap selamat dalam bentuk package senang.
dah lama x update blog
sibuk, xdek idea. dah ada benda nak tulis, ada kerja pulak. tapi sebenarnye senang cite. 
aku malas nak update blog. tu je. 
okai. sempena mata aku yang semakin ayu dan sopan santun ni.dah pukul 4.32 a.m.
layan lagu paramore here we go again. macam ade feel nak type2 kat blog
aku pendekkan cite yang panjang. 
sekarang sem baru. semua nak baru.
tahun baru. classmate baru. rumah baru. housemate baru. encik lekcerer pun baru. azam baru. x lama lagi pun dah nak masuk tahun baru cina. jadi tumpang sekali

kepada housemate aku yang berbangsa cina ')
walaupun semua nak baru. tapi syukur. setakat nih. semua berjalan lancar. walaupun ada 2 3 masalah problem. tapi member2 semua baik, termasuk classmate baru. diorang da banyak tolong2 walupun baru 2 minggu sekelas. tingkayu classmate baru juga housemate baru. 
tahun ni jugek aku mohon kerja. partime.  kedai printing. artismart. nasib baik dah memang kenal boss tempat keje. jadi macam senang la nak masuk kerja. plus dia memang baik. jenis yang memang nak tolong student. 1st day kerja je dah masuk banyak ilmu. trimas en.mior n untie. 

okeh. cukup la takat ni. besok masuk kerja pukul 9 pagi. ada plakkan yang termasuk kerja pukul 9 malam. 


No comments:

Post a Comment