15 December 2010

newbie

 ignore my past, get to know the new me. - unknown
dilahir sebagai seorang Islam. dianggap bertuah. dibesarkan atas nama Islam. aku seorang yang bertuah. tapi belum cukup untuk diangkat dan dinilai tahap penilaian tingkah laku baik aku atas bumi. dosa tersorok selama 20 tahun hidup cukup untuk dicampak ke neraka. namun, Allah Maha Penyayang. sayangkan makhluk yg bernama Islam ini. Dia limpahkan dugaan, cubaan untuk makhluk ini sedar hanya dengan ber'title' Islam belum cukup diberi pengiktirafan tempat indah bernama syurga. syukur.alhamdulillah. semua musibah cukup berhikmah. beransur-ansur aku ingin kembali kepadaNya sebagai Islam yang mulia.




" abaikan masa silam aku.  umur makin lanjut. bumi makin tua. syukur, aku masih sempat perbanyakkan simpanan bahu kanan. "

2 comments:

  1. akhirnye laber da jd seorang blogger..huhu,
    bagus2..permulaan yg mantap..=)

    ReplyDelete